Icoontjes van “Onderwerpen”

Voor alle vragen, opmerkingen en suggesties

Moderators: Alostum, janlouies, david

Plaats reactie
kieck
Berichten: 81
Lid geworden op: 30 mei 2014, 16:55
Locatie: Aalst

Icoontjes van “Onderwerpen”

Bericht door kieck »

In een onderwerpenlijst van een subforum staat uiterst links (voor de naam van een onderwerp) telkens een rond icoontje.
Twee vragen:
Wat beduidt het rode sterretje? Onderwerp waarin je zelf actief bent (geweest)?
Wanneer “scrolt” de tekst van zo’n icoontje? Vanaf een bepaald aantal reacties?
Mvg, Frans Kieckens - frans.kieckens@euronet.be
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Icoontjes van “Onderwerpen”

Bericht door Alostum »

Volgens mij betekende deze:
- een rood sterretje is een onderwerp van u zelf of waar je al iets in hebt gepost
- scrollende tekst betekend volgens mij dat er iemand iets aan het lezen is in dit onderwerp

Maar een duidelijke verklaring heb ik nog nergens kunnen vinden.
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
kieck
Berichten: 81
Lid geworden op: 30 mei 2014, 16:55
Locatie: Aalst

Re: Icoontjes van “Onderwerpen”

Bericht door kieck »

Een “vergelijkende studie” in het goedgevulde subforum “In memoriam” van Jerommeke bracht opheldering: het icoontje scrolt zodra het onderwerp 25 items telt (1 bericht + 24 reacties)
Mvg, Frans Kieckens - frans.kieckens@euronet.be
Plaats reactie

Terug naar “Algemene feedback”