Norbert

Actieve leden kunnen zich hier voorstellen, zo leren we elkaar toch wat beter kennen.

Moderators: Alostum, janlouies, david

Plaats reactie
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Norbert

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 13 Apr 2011 10:07 am
Norbert schreef:Ik ben Norbert, geboren te Hofstade.
Ik woon sinds mijn huwelijk in 1963 in Aalst waarvan 40 jaar “sheefrechtover” Karel de broer van Bert.
Ik ben geïnteresseerd in de geschiedenis van Aalst. In het bijzonder de periode tijdens het Hollands bewind en het ontstaan van de burgerwacht te Aalst.
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Norbert

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 13 Apr 2011 11:24 am
Alostum schreef:Van harte welkom en fijn dat je je even voorstelt.

mvg. Alostum :wink:
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Norbert

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 13 Apr 2011 02:28 pm
BertPauwels schreef:wie is karel, de broer van bert ?
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Norbert

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 13 Apr 2011 05:36 pm
Norbert schreef:Uw broer Karel Pauwels van Hogerop
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Norbert

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 13 Apr 2011 06:54 pm
BertPauwels schreef:aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh


euh

toch ken ik je niet denk ik
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Norbert

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 13 Apr 2011 07:33 pm
Norbert schreef:Maar je weet nu wel waar ik woon
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Norbert

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 15 Apr 2011 03:31 pm
Ajoointje schreef:Wie kent die kerels niet??
Welkom Norbert je komt toch ook naar 't toneel kijken???????
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopic - stel jezelf voor aan het Forum”