Norbert schreef:Ik ben Norbert, geboren te Hofstade.
Ik woon sinds mijn huwelijk in 1963 in Aalst waarvan 40 jaar “sheefrechtover” Karel de broer van Bert.
Ik ben geïnteresseerd in de geschiedenis van Aalst. In het bijzonder de periode tijdens het Hollands bewind en het ontstaan van de burgerwacht te Aalst.
Norbert
Moderators: Alostum, janlouies, david
Norbert
Geplaatst: 13 Apr 2011 10:07 am
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Norbert
Geplaatst: 13 Apr 2011 11:24 am
Alostum schreef:Van harte welkom en fijn dat je je even voorstelt.
mvg. Alostum
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Norbert
Geplaatst: 13 Apr 2011 02:28 pm
BertPauwels schreef:wie is karel, de broer van bert ?
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Norbert
Geplaatst: 13 Apr 2011 05:36 pm
Norbert schreef:Uw broer Karel Pauwels van Hogerop
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Norbert
Geplaatst: 13 Apr 2011 06:54 pm
BertPauwels schreef:aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh
euh
toch ken ik je niet denk ik
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Norbert
Geplaatst: 13 Apr 2011 07:33 pm
Norbert schreef:Maar je weet nu wel waar ik woon
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Norbert
Geplaatst: 15 Apr 2011 03:31 pm
Ajoointje schreef:Wie kent die kerels niet??
Welkom Norbert je komt toch ook naar 't toneel kijken???????
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)