Link: De Stadswandeling

Moderators: Alostum, janlouies, david

Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 13 Jan 2012 07:12 pm
stephane schreef:door Jan Louies:

Jan Louies neemt je mee naar de meest opmerkelijke plekjes die onze stad rijk is. De digitale stadswandeling van Aalst.TV, in 't Oilsjters!

t stretjen van laukes (Lange Zoutstraat)

http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... van-laukes

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 19 Jan 2012 07:40 pm
stephane schreef:Huis De Vos (Pontstraat)

http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... uis-de-vos

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 26 Jan 2012 07:47 pm
stephane schreef:Danszaal Gillade


http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... al-gillade

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 02 Feb 2012 07:39 pm
stephane schreef:De pansjkesvloer en het bier van Gillade

http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... an-gillade

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 09 Feb 2012 10:54 pm
stephane schreef:'t Amerikontjen


http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... erikontjen

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 23 Feb 2012 07:12 pm
stephane schreef:Redt U zelven

http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... t-u-zelven

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

redt u zelven

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 24 Feb 2012 09:30 am
willy kiekens schreef:de oorspronkelijke letters zullen er wel door Panné op aangebracht zijn, zij waren de verdeler van dit materiaal ( zie andere rubriek)
Wat de maatschappij zelf betreft: mijn vader heeft er in volle recessie een paar maand gewerkt, een ganse dag schepen lossen via een in het ruim van het schip staande ladder, met zakken gaande van 50 tot 100kg op de rug en hoe leger het schip werd hoe zwaarder het werk want de zakken lagen steeds dieper. De eerste dagen viel hij 's avonds van vermoeidheid met zijn gezicht in zijn eten,en dit voor een waar uitbuiters loon.
Wat ernaast betreft heeft de eigenaar Van Gucht nog een goed te restaureren gebouw in handen evenals zijn broer met zijn gebouw aan de Dender tussen St Annabrug en Zwarte Hoek (verdeler van Honda: grasmaaiers enz...) deze heeft ook nog een reuze magazijn vol met oldtimers, de een al in betere staat dan een andere.
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 03 Mrt 2012 10:50 am
stephane schreef:Cumontstraat

http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... montstraat

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 15 Mrt 2012 11:13 pm
stephane schreef:De Pierre Corneliskaai

http://www.aalst.tv/article/de-stadswan ... rneliskaai

stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Link: De Stadswandeling

Bericht door Alostum »

Geplaatst: 30 Mrt 2012 03:39 pm
Dirk Jan schreef:
stephane schreef:De brievebis

http://www.aalst.tv/artikel/de-stadswan ... -brievebis

stephane
Deze 'brievenbis' is jammer genoeg weggehaald bij het heraanleggen van het werfplein..... Zonde!
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Plaats reactie

Terug naar “Leuke en interessante links”