Alostum schreef:Link naar Nieuwjaarsbrieven
http://www.nieuwjaarsbrieven.beHet schrijven van een nieuwjaarsbrief is een echt Vlaamse traditie die prachtig en uniek is, waar we fier mogen op zijn en die we zeker niet mogen laten verloren gaan !
Link: nieuwjaarsbrieven
Moderators: Alostum, janlouies, david
Link: nieuwjaarsbrieven
Geplaatst: 25 Jan 2012 07:05 pm
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)