Re: verloting "AMYLUM De oudste Aalstenaar"
Geplaatst: 28 feb 2016, 10:04
En met nr.46 hebben we een winnaar ! proficiat satelliet




Forum voor Aalsterse Geschiedenis
https://forum.aalsthistoriek.be/


Jammer, maar iets te laatvanspitaelanne schreef:Ik wil heel graag nog eens meedoen met het nummer 41aub.
Van spitael Anne