verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Moderators: Alostum, janlouies, david

dollemans
Berichten: 256
Lid geworden op: 02 dec 2014, 10:47

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door dollemans »

Dan wordt mijn geboortejaar misschien HET geluksgetal:

49

please.
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door Alostum »

ditmaal nr. 33 en terug geen winnaar !

Afbeelding
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door Alostum »

Geen winnaar met nr. 54

Afbeelding

Voor dit jaar zal er geen winnaar meer uit komen! voor volgend jaar veel geluk aan iedereen gewenst !
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door Alostum »

De eerste trekking van het nieuwe jaar leverde ons geen winnaar op, niemand met het nr. 79

Afbeelding
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door Alostum »

nr 57 en nog steeds geen winnaar, jammer

Afbeelding

volgende week beter !
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door Alostum »

Nog steeds geen winnaar, ook nr. 84 is niet gekozen

Afbeelding
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
dollemans
Berichten: 256
Lid geworden op: 02 dec 2014, 10:47

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door dollemans »

En ik die dacht dat 49 een goed jaar was, voor Franse wijn ja, maar niet voor de joker ....

Toch duim ik iedere week voor nummer 17, ook een geboortejaar?
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door Alostum »

nog geen winnaar met nr. 11

Afbeelding
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
dollemans
Berichten: 256
Lid geworden op: 02 dec 2014, 10:47

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door dollemans »

49 ???? is dat mijn nummer ???? Zeg dat het niet waar is .... :o

Ik verdien dat niet !!!! Ik ben compleet "beginner" op dit forum !!! :roll:
Alostum
Site Admin
Berichten: 13452
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: verloting "Een gezin tijdens de Eerste Wereldoorlog"

Bericht door Alostum »

Eindelijk een winnaar !!! met nr. 49

Afbeelding

dollemans proficiat !!!

Afbeelding

Ik stuur één dezer dagen het boek op.
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Gesloten

Terug naar “Gesloten onderwerpen”