stephane schreef:De Stadswandeling - De Konker
http://www.aalst.tv/artikel/de-stadswandeling-de-konker
stephane
Link: De Stadswandeling
Moderators: Alostum, janlouies, david
Re: Link: De Stadswandeling
Geplaatst: 05 Apr 2012 09:44 pm
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Link: De Stadswandeling
Geplaatst: 12 Apr 2012 08:15 pm
stephane schreef:De Stadswandeling - Hertshage
http://www.aalst.tv/artikel/de-stadswandeling-hertshage
stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Link: De Stadswandeling
Geplaatst: 19 Apr 2012 05:29 pm
stephane schreef:De Liefdadigheidsstraat
http://www.aalst.tv/artikel/de-stadswan ... eidsstraat
stephane
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)