Op e-bay zag ik enkele dagen geleden een verkoop van een luciferdoosje staan met vermelding : Café De Regenboog, Gentsestraat, 98 Aalst.
Weet er iemand iets meer over dit café ?
Café De Regenboog
Moderators: Alostum, janlouies, david
Re: Café De Regenboog

uit "De Aankondiger" van 18/02/1954
De taak van historici is te herinneren wat anderen vergeten. (Eric Hobsbawm)
Re: Café De Regenboog
Bij mijn weten is cafe De Regenboog nadien De Rennie-bar geworden.
Ik heb "de Regenboog" nog bezocht in de jaren 50. Ik ken de uitbaters niet maar zij hadden 1 dochter.
Ik heb "de Regenboog" nog bezocht in de jaren 50. Ik ken de uitbaters niet maar zij hadden 1 dochter.
Re: Café De Regenboog
Nog ervoor was dit het café van mijn overgrootouders (Van Der Niepen). Ik heb de ronde eikenhouten stamtafel nog op mijn zolder staan!