Wie kent - foto's

Elk weekend een nieuwe vraag, wie kent ?

Moderators: Alostum, stephane, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Wie kent - foto's

Berichtdoor Alostum » 11 Okt 2014, 17:38

Geplaatst: 25 Jan 2014 08:04 am
stephane schreef:De bedoeling van 'Wie kent' is om ons, inwoners en uitwijkelingen van Aalst, een ander beeld te geven van onze stad. Er zijn in onze stad nog enorm veel historische elementen zichtbaar, al dan niet direct duidelijk, deze details geven ons soms een beeld van de geschiedenis en bewoners van onze stad.

Al de 'wie kent' opgaven zijn (detail)foto's van onze binnenstad en aanpalende straten, immers deze huizen zijn door iedereen gekend onder ons, maar soms en meestal zie je de oude geveldetails niet. Met deze rubriek wil ik u een andere kijk geven op deze gebouwen.

Een terechte opmerking in de rubriek 'herkenbare stadsfoto's' van Bert Pauwels dat er op rechteroever niet veel aan bod komt, is juist.

In het verleden zijn er al enkele 'wie kent' opgaven van gebouwen daar gepost. Maar door de onvriendelijkheid van onze 'nieuwe bewoners' daar, loop ik daar niet graag met een fototoestel rond.

Ik zal een dezer nog eens een poging wagen en de Dender oversteken :)

Iedereen mag trouwens foto's opsturen voor nieuwe opgaven naar stephanedp@hotmail.com , alvast bedankt hiervoor.

stephane
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Terug naar “Wie kent ?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Advertentie