Kozzen66 schreef:Deze U-bochten dienen om de "werking" (= uitzetten of krimpen) van de metalen leidingen op te vangen bij het opwarmen of het afkoelen.
Indien die tussenbochten er niet zouden zijn, zou de leiding opgestuwd worden.
opgave 96 ( jaagpad Dender )
Moderators: Alostum, stephane, david, janlouies
Re: opgave 96 ( jaagpad Dender )
Geplaatst: 13 Mrt 2012 09:20 pm
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)
Re: opgave 96 ( jaagpad Dender )
Geplaatst: 23 Mrt 2012 06:00 pm
stephane schreef:ik heb deze ochtend nog eens gaan kijken en de funderingen van de steunpilaar dichter tegen de spoorwegbrug zijn er nog
(driehoek betonconstructie op de eerste foto van Jerommeke):
eveneens deze betonsokkel?:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)
Re: opgave 96 ( jaagpad Dender )
Geplaatst: 09 Jul 2013 01:31 pm
stephane schreef:Op deze luchtfoto van 2002 (?) zijn de leidingen nog te zien:
( foto van Bvaerrts - http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t105062058 )
stephane
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)
Re: opgave 96 ( jaagpad Dender )
Het rooien van de bomen langs de Dender ter hoogte van de pendelparkingsite is van start gegaan.
Dit is in functie van een werftoegang voor de werken aan de tweede onderdoorgang onder het spoor.
bron Facebook Ann Van De Steen
11/01/2017
Dit is in functie van een werftoegang voor de werken aan de tweede onderdoorgang onder het spoor.
bron Facebook Ann Van De Steen
11/01/2017
Stephane - stephanedp@hotmail.com - Aalst
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast