Photobucket

Algemene babbel, over ditjes en datjes.

Moderators: Alostum, david, janlouies

andreschollaert
Berichten: 67
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 11:57

Photobucket

Berichtdoor andreschollaert » 08 Mar 2016, 11:42

Kent er iemand een betere manier om foto's te importeren... het is op die site alles behalve rustig om te werken. De virussen vliegen je om de oren.
Alvast bedankt.

stephane
Berichten: 1693
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 21:32

Re: Photobucket

Berichtdoor stephane » 08 Mar 2016, 11:59

Ik gebruik deze site ook, en krijg geen enkele melding van virussen?


stephane
Stephane - stephanedp@hotmail.com - Aalst

andreschollaert
Berichten: 67
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 11:57

Re: Photobucket

Berichtdoor andreschollaert » 08 Mar 2016, 12:15

Ik heb blijkbaar een goede beveiliging maar krijg regelmatig meldingen, ik hoop dat er toch nog een andere site bestaat. Er mee werken is het probleem niet maar die spam...

BartV
Berichten: 89
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 11:32
Locatie: Aalst

Re: Photobucket

Berichtdoor BartV » 08 Mar 2016, 18:50

Ik heb vorige week ook verschillende aanvallen meegemaakt toen ik foto's van de opgravingen van het oude kerkhof wou plaatsen. Ik denk best dat iedereen Photobucket even tracht te vermijden want de website zit momenteel vol Trojan-virussen. De virus komt vermoedelijk samen met het pop-upscherm dat zich opent bij het uploaden.

Flickr lijkt me de beste oplossing als je veel foto's gratis en veilig wilt online stockeren en beheren.
Tinypic is ook een mogelijkheid als je slechts af en toe eens een foto tracht te uploaden, maar ik raad het persoonlijk af omdat de foto's vrij snel verdwijnen.

andreschollaert
Berichten: 67
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 11:57

Re: Photobucket

Berichtdoor andreschollaert » 11 Mar 2016, 10:13

Ben nu bij Flickr... maar hoe krijg ik een foto('s) op Aalst Historiek? Alvast bedankt.

BartV
Berichten: 89
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 11:32
Locatie: Aalst

Re: Photobucket

Berichtdoor BartV » 11 Mar 2016, 18:23

Open in Flickr eerst de foto die je wilt delen door op de foto te klikken. Deze foto zal zich openen in een gedeeltelijk zwart scherm. Je zal zien dat er rechtsonder van de foto in het zwarte vak 4 witte symbolen te zien zijn. Het 3de symbooltje van links, een gebogen witte pijl, is het symbool waarmee je de desbetreffende foto kan delen.
Afbeelding
Na het klikken op dit pijltje opent zich een nieuw (wit) schermpje, waarbij je de mogelijkheid krijgt om je foto onder andere te delen op Facebook, E-mail, enz. Kies echter voor het tabblad 'BBCode', waar je een link zal krijgen die je kan kopiëren en plakken. Ook kan je in dit schermpje de grootte kiezen voor de foto die je zal delen.
Afbeelding

andreschollaert
Berichten: 67
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 11:57

Re: Photobucket

Berichtdoor andreschollaert » 14 Mar 2016, 15:09

Begrepen, vriendelijk bedankt!

Mannaert
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 Jul 2014, 10:11
Locatie: Denderleeuw

Re: Photobucket

Berichtdoor Mannaert » 26 Apr 2016, 15:37

Het lukt me niet meer om foto's op dit forum te plaatsen....wat moet ik doen ???


Terug naar “Ditjes en datjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Advertentie