korte babbels

Algemene babbel, over ditjes en datjes.

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

korte babbels

Berichtdoor Alostum » 28 Jun 2014, 21:56

Geplaatst: 02 Mrt 2011 04:23 pm
willy kiekens schreef:Pastoor van St. jozef:”Patroon, ik heb u nog nooit in mijn kerk gezien!”
Onze pa:”Mr. Pastoor, dat is ook de eerste keer dat ik u in mijn café zie!”

“Ik kom daar met mijn fiets van de Merestraat en als ik hier afstap, zie ik dat mijn ketting er niet op ligt.”

“Dat bier heeft geen smaak!”….”Dat is dan gelijk gij!”

Karnavalzot steekt deur open:” hebben ze hier al geweest hè?”….”Ja, maar ze hadden ook geen geld gelijk gij!”…”Smeerlap!”deur terug dicht.

Herman polisht zijn auto, Kamiel:”Herman, ge hebt de goeien baat niet!”

Frère meer dan 135 kg:” Morgen moet ik naar het goederenstation, dan kan ik me eens wegen!”

“Frère, wat gaat ge van den noen eten?”….Antwoord:”Een akerken opgelegde haring met een akerken frit!”

Frère, mankend van het”beestjen” aan zijn grote teen:” Ik heb er vandaag nog verschillende zien manken.”….
Onze pa:” Ja, ’t zal misschien mode worden!”

Toerist tot Bert:” M..Mr….de…w..w..weg...na.. naar…ddde..zeshoek?” Bert trekt stilzwijgend zijn schouders op. De toerist, vraagt het een tiental meters verder aan Arthuur, de broer van Bert. Even later Arthuur:” Wel, weet gij de zeshoek niet zijn?”…”Jja.. jawel, mma..maar…ik..zzou..niet …gr..graag..op..mij ..ge.gezicht..ge.gehad..hhhhebben !”

Een boer tot onze pa:”Hoe is het met uw wijf?”….Onze pa:” Met mijn vrouw is het prima, hoe het met uw wijf is dat weet ik niet!”

“Wat is er met uw bier, als ik er van drink gaat het schuim weg!”…Onze pa:” Laat eens naar uw tanden zien, ’t zal dan wel blijven!”

Onze pa tot binnenkomende zatterik:” Hier is geld voor een pint, gaat hier wat verder gaan zeveren!”

Pastoor Bieseman van St. Anne:” Geef mij een trappistjen, want van pils krijg ik het zuur!”
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Terug naar “Ditjes en datjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Advertentie