Jozef Bonner

Hier kan je foto's van onbekende personen of gebeurtenissen en waarvan je meer wenst te weten plaatsen. Misschien kan er iemand ze identificeren. Succes !

Moderators: Alostum, david, janlouies

willykiekens
Berichten: 991
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 09:46

Re: Jozef Bonner

Berichtdoor willykiekens » 17 Jul 2015, 19:16

de jongen Daeleman heeft mijn vader bijna van de wereld afgeholpen in 1948 , volgens hem had mijn vader een gewone verkoudheid, wat na weken van ziek zijn en verzwakken uiteindelijk een abces op de rechter long scheen te zijn, dank zij dr. De Vidts en dr. De Cock en na een operatie waarbij drie rugribben werden afgezaagd kon de abces verwijderd worden; nadien kreeg hij per dag twee injecties met peniciline die dan juist op de markt kwam. Die peniciline was tijdens WO II uitgetest op de geallieerden en was voor mijn vader alleen te verkrijgen in het universitaire ziekenhuis van Leuven aan 1.000 bFr per injectie.

dollemans
Berichten: 256
Lid geworden op: 02 Dec 2014, 10:47

Re: Jozef Bonner

Berichtdoor dollemans » 18 Jul 2015, 17:52

Gelukkig zijn de medische zorgen hedendaags een héél stuk beter geworden.

Zoals ik gezien heb in de laatste weken van het leven van mijn vader in 2002 en
ook van mijn moeder in 2012, stond ik versteld van het kunnen en medeleven van het medisch personeel.
Alles hebben ze werkelijk "uit de kast gehaald" om mijn ouders' leven proberen te redden.
"Hoed af" voor het O.L.V. Ziekenhuis Aalst.

Hier waar ik woon is het U.Z. Leuven Gasthuisberg natuurlijk de "place to be".

Efkens persoonlijk (och ja) : de chemo van mijn vrouw is achter de rug en alles lijkt héél positief.

tandwiel
Berichten: 226
Lid geworden op: 05 Jun 2014, 19:03

Re: Jozef Bonner

Berichtdoor tandwiel » 18 Jul 2015, 20:02

dollemans schreef:Gelukkig zijn de medische zorgen hedendaags een héél stuk beter geworden.

Zoals ik gezien heb in de laatste weken van het leven van mijn vader in 2002 en
ook van mijn moeder in 2012, stond ik versteld van het kunnen en medeleven van het medisch personeel.
Alles hebben ze werkelijk "uit de kast gehaald" om mijn ouders' leven proberen te redden.
"Hoed af" voor het O.L.V. Ziekenhuis Aalst.

Hier waar ik woon is het U.Z. Leuven Gasthuisberg natuurlijk de "place to be".

Efkens persoonlijk (och ja) : de chemo van mijn vrouw is achter de rug en alles lijkt héél positief.



Moet zijn " the place, not to be"


Sterkte voor Mevr. Dollemans.


In 2015 zweer ik toch bij het ASZ hoor.


Terug naar “Wie ? Wat ? Waar ?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Advertentie