Aalst ?

Hier kan je foto's van onbekende personen of gebeurtenissen en waarvan je meer wenst te weten plaatsen. Misschien kan er iemand ze identificeren. Succes !

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Aalst ?

Berichtdoor Alostum » 03 Aug 2014, 13:42

Op de achterzijde van deze foto staat "Alost" maar is dit ook zo ?

Statige herenwoning met nr.28, een boekenwinkel (?) en een tramspoor voor de deur, waar zou dit in Aalst kunnen zijn ? Dirk Martensstraat, Koolstraat, ... ?

Afbeelding
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

willykiekens
Berichten: 995
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 09:46

Re: Aalst ?

Berichtdoor willykiekens » 04 Aug 2014, 11:23

dit is niet in Aalst, eerste gedeelte D.Martensstraat was er kant van de tram geen winkel en tweede deel zijn de huizen te hoog en voor de Kool- en Denderstraat zeker

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Aalst ?

Berichtdoor Alostum » 04 Aug 2014, 14:23

Ja, ik heb er ook mijn twijfels bij of dit wel Aalst is. Behalve de genoemde straten zie ik geen enkele ander straat die in aanmerking zou kunnen komen ... of toch de Denderstraat ...? het tramspoor lag kant Gendarmerie ... maar of er daar zo een herenwoning & boekenwinkel was ?
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Wie ? Wat ? Waar ?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten

Advertentie