"Iedereen Beroemd"

Hier kan je foto's van onbekende personen of gebeurtenissen en waarvan je meer wenst te weten plaatsen. Misschien kan er iemand ze identificeren. Succes !

Moderators: Alostum, david, janlouies

Alostum
Site Admin

"Iedereen Beroemd"

Berichtdoor Alostum » 25 Jun 2014, 11:12

Geplaatst: 24 Apr 2014 11:02 am
Alostum schreef:Kreeg volgende vraag doorgestuurd, kan er iemand helpen ?

Beste,

Ik had eens een vraagje voor u in verband met het programma “Iedereen Beroemd”. Binnenkort staat de gemeente Aalst centraal in onze uitzending. Daarvoor ben ik op zoek naar kleurrijke mensen die in Aalst wonen of een nauwe band hebben met de gemeente, mensen die vlot praten en bijzondere verhalen hebben. Ik vroeg me eigenlijk af of u mij daar misschien mee kon verder helpen.

Om het nog een beetje te verduidelijken stuur ik u nog een link door naar reportages die we in andere gemeenten gedraaid hebben:

In Veurne hadden we het verhaal van een vrouw die al 20 jaar een speciale kamer in haar huis had waar alleen maar wandelende takken stonden, heel bijzondere soorten. Zo was ze in contact gekomen met een andere liefhebber van wandelende takken die regelmatig planten leverde als voedsel voor de dieren. De man was 24 jaar jonger, maar ze zijn toch verliefd geworden en nu al 11 jaar een gelukkige koppel dat met plezier nu samen voor de wandelende takken zorgt.

Hier is de link: http://www.een.be/programmas/iedereen-b ... kke-veurne

In Brugge vond ik een man van 94 die op het eerste gezicht een heel gezond leven leidde en daardoor zo oud is geworden. Maar dan blijkt dat hij nog steeds een topsporter is en zelfs meermaals wereldkampioen in verschillende atletiekdisciplines!

Hier vind je de link naar topatleet Mieltje: http://www.een.be/programmas/iedereen-b ... kke-brugge

Zoals u ziet vertellen we in Iedereen Beroemd de verhalen vaak stap voor stap – in dit geval gezond leven – sporten – wereldkampioen - zodat de kijkers telkens opnieuw worden verrast.

In Ardooie hebben we een koppel geportretteerd dat zich met hart en ziel inzet om mensen te helpen, vooral motards, die nergens terecht kunnen met hun problemen. Ze hebben de eerste en enige bikerkerk in België opgericht.

Dit is de reportage: http://www.een.be/programmas/iedereen-b ... ke-ardooie

Naar soortgelijke verhalen ben ik nu op zoek in Aalst.

Alle tips zijn welkom via mail of op 0494/166911.

Hopelijk schieten er u een paar namen te binnen van vlotte en gepassioneerde mensen, markante figuren die Aalst waardig kunnen vertegenwoordigen in Iedereen Beroemd!

Alvast bedankt om te helpen bij onze zoektocht!

Met vriendelijke groeten,

Stef Ackx

Redacteur VRT – VRT TELEVISIE

VRT - Lokaal 2B29 - 1043 BRUSSEL

+32 27413154

+32 494166911
Wie het verleden vergeet, herhaalt er de vergissingen van. (Bertold Brecht, 1898-1956)

Terug naar “Wie ? Wat ? Waar ?”