Informatie overgrootouders

Hier kan je terecht met al je vragen i.v.m. je stamboom of genealogische opzoekingen.

Moderators: Alostum, david, Jerommeke, janlouies

Gebruikersavatar
Jerommeke
Berichten: 10952
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 21:14
Locatie: Aalst

Informatie overgrootouders

Berichtdoor Jerommeke » 23 Mei 2014, 20:29

Geplaatst: Wo Jun 27, 2012 9:31 am

Kalisj schreef:Hallo,

zijn er soms mensen die over info beschikken over mijn overgrootouders Alfons Alice Van Hemden (1896-1987) en Julia Palsterman (1898-1979)? Foto's,...

Wat ik wel weet is dat mijn overgrootvader een vaste waarde was tijdens het criterium in Aalst! Blijkbaar was hij de persoon die dikwijls de finish mocht afvlaggen (voor en na oorlogsjaren)! Misschien bestaan daar foto's van?

Mvg,

Christoph
Elk tijdperk heeft duizenden helden die in geen enkel geschiedenisboek vermeld worden. Otto Weiss

Gebruikersavatar
Jerommeke
Berichten: 10952
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 21:14
Locatie: Aalst

Re: Informatie overgrootouders

Berichtdoor Jerommeke » 23 Mei 2014, 20:30

Geplaatst: Wo Jun 27, 2012 10:48 am

willy kiekens schreef:ik heb wel Pol Van Hemden gekend, was getrouwd met Yvonne Van Malderen en was regionale sportreporter voor het Vrije Volkblad een krant van de Nieuwsbladgroep, heeft in de jaren '60 het Pompierken op de grote markt opengehouden.
Zijn vader was Jean Van Hemden en woonde in de St. Jansstraat
Elk tijdperk heeft duizenden helden die in geen enkel geschiedenisboek vermeld worden. Otto Weiss

Boduognat
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 Nov 2014, 10:40

Re: Informatie overgrootouders

Berichtdoor Boduognat » 07 Dec 2015, 18:36

Hallo Christoph,
Ik heb nog een paar foto's van Paul Van Hemden genomen tijdens het radioverslag in Erembodegem
Boduognat

willykiekens
Berichten: 991
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 09:46

Re: Informatie overgrootouders

Berichtdoor willykiekens » 08 Dec 2015, 09:49

ik heb ook nog een foto van 1947, genomen in de Kluyskensstraat voor hun woning, waar PoL Van Hemden en zijn vrouw Yvonne Van Malderen op staat samen met de zoon Jean-Paul en de ouders van beide zijden en de plaatselijke dagbladverdelers van de Nieuwsbladgroep.


Terug naar “Familiekunde - Genealogie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Advertentie