kasteel van regelsbrugge

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

kasteel van regelsbrugge

Berichtdoor Alostum » 09 Jun 2014, 21:03

Geplaatst: 01 Dec 2011 05:35 pm
tuinvrouw Carrie schreef:Ik ben studente aan het KAHO Sint-lieven en ik ben geïnteresseerd in het kasteel van Regelsbrugge.
Via dit forum heb ik al best wat achtergrondinformatie gevonden.
Wat ik echter nergens vind is het volgende:
Is het kasteel nog ooit bewoond geweest na de dood van Hippolyte Schotte en diens vrouw?
Is het eigenlijk in handen gebleven van de erfgenamen (ik neem aan de kinderen) tot het onlangs verkocht werd aan CF&O om om te bouwen tot welnesscentrum?
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: kasteel van regelsbrugge

Berichtdoor Alostum » 09 Jun 2014, 21:04

Geplaatst: 01 Dec 2011 07:14 pm
willy kiekens schreef:na de dood van Hypolite heeft de zoon Paul er geleefd tot zijn dodelijk ongeluk in Asse aan de Wijndruif in 1955, ik denk dat dan een der zussen op het kasteel gewoond heeft, waarschijnlijk diegene die met Vanderhaegen, de brouwer, getrouwd was. Haar dochter kwam er in alle geval veel oefenen voor paardjumpings
Het kasteel staat nog niet zoveel jaren leeg het werd nog onderhouden en in de winter was er verwarming, ook de hof wordt nog heel goed onderhouden.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Schoenfabrieken & Leerlooierijen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Advertentie