hobachte schreef:Ik hou mij bezig met het vastleggen van het archief van SK Deinze.
Aangehecht vindt u een foto. Ik ben op naar de juiste plaats waar deze foto genomen is.
Is dit op het terrein van Alost Sport of het terrein van Volharden Aalst?
Kan ik ergens info terug vinden over de gewezen voetbalploeg alost sport?
Bedankt
Vriendelijke groeten..Hobachte
Alost sport
Moderators: Alostum, david, janlouies
Alost sport
Geplaatst: 06 Dec 2011 11:55 am
Wie het verleden vergeet, herhaalt er de vergissingen van. (Bertold Brecht, 1898-1956)
Re: Alost sport
Geplaatst: 07 Dec 2011 09:20 am
BertPauwels schreef:ik zie geen foto, sorry
Wie het verleden vergeet, herhaalt er de vergissingen van. (Bertold Brecht, 1898-1956)
Geplaatst: 11 Dec 2011 06:03 pm
Alostum schreef:hobachte schreef:Ik hou mij bezig met het vastleggen van het archief van SK Deinze.
Aangehecht vindt u een foto. Ik ben op naar de juiste plaats waar deze foto genomen is.
Is dit op het terrein van Alost Sport of het terrein van Volharden Aalst?
Kan ik ergens info terug vinden over de gewezen voetbalploeg alost sport?
Bedankt
Vriendelijke groeten..Hobachte
Hierbij de desbetreffende foto
Geplaatst: 11 Dec 2011 08:03 pm
esja schreef:Op de achtergrond staat een gas opslagtank.
Kan deze aan de dender gestaan hebben en deze foto op het terrein van de FFR genomen zijn?
Geplaatst: 11 Dec 2011 08:48 pm
willy kiekens schreef:inderdaad FFR opslagtank stond er nog in de jaren '70, toen electrabel op de tragel net voorbij FFR gevestigd was.
Geplaatst: 10 Jan 2012 05:52 pm
kaloeter schreef:Ik heb nog een vlag van ALOST SPORT ANNO 1928 (IN GOEDE STAAT)