Jerommeke schreef:
Boven vlnr:
X - X - ? Daelman - Jan Louies - X - X - X - ? Petit - Eddy Robbrecht - X - X - Denis Gheys - ? Coppens
Midden vlnr:
X - X - ? Steleman - ? Noteboom - X - X - Dirk Stoock - Erwin Schorreel - Emiel Verhulst
Onder vlnr:
X - Jan Muylaert - Eric Bossuyt - X - X - Dirk De Nul - X - X
De leraar is Louis Paelinck.
Herkent er nog iemand de anderen?
Atheneum 1960 - 1961
Moderators: Alostum, david, janlouies
Atheneum 1960 - 1961
Geplaatst: 20 Dec 2010 07:58 pm
Wie het verleden vergeet, herhaalt er de vergissingen van. (Bertold Brecht, 1898-1956)
Re: Atheneum 1960 - 1961
Geplaatst: 20 Dec 2010 09:50 pm
Kozzen66 schreef:Volgens mijn gegevens ging het om het 2de studiejaar A met de volgende leerlingen op het "palmares:
De Schaepdrijver Dirk (uiterst links op de middelste rij?)
Guns Patrick
Louies Jan
Muylaert Jan
Noteboom Jozef
Petit Rudy
Robbrecht Eddy
Roggeman Bruno
Schoreel Edwin
Steleman Georges
Stook Dirk
Van Bossuyt Eric
Vandendooren Luc
Van den Noortgate Steven
Van der Speeten Patrick
Verhulst Emiel
Daelman Dirk
De Bruecker Luc
De Nul Dirk
Gheys Denis
Keymeulen Marc
Van der Borght Dirk
Van Impe Norbert
Blondeel Hubert
Fourmois Marc
Van Schuerbeek Henri
Van Schaemelhout Erwin
Coppens Hedwig
De Smet Jozef
Catteuw André
Van Neck Guido (uiterst links op de bovenste rij)
Wie het verleden vergeet, herhaalt er de vergissingen van. (Bertold Brecht, 1898-1956)
KAA schooljaar 60-61
Geplaatst: 20 Dec 2010 10:07 pm
Kozzen66 schreef:Nog eens goed gekeken: ik denk dat de vierde van rechts op de middenste rij (met krullen) André Catteuw is, maar geen garantie (drie schooljaren verschil was in die tijd een grote kloof, dus we kenden niet veel leerlingen van jongere klassen.
Geplaatst: 21 Dec 2010 04:51 pm
Jerommeke schreef:Aan de hand van de lijst van Kozzen66 (waarvoor dank) heb ik al een paar wijzigingen kunnen aanbrengen.
Boven vlnr:
Guido Van Neck - André Catteeuw - Dirk Daelman - Jan Louies - X - Dirk Van Der Borght - X - Rudy Petit - Eddy Robbrecht - X - Patrick Verspeeten - Denis Gheys - Hedwig Coppens
Midden vlnr:
Dirk De Schaepdrijver - Patrick Guns - Georges Steleman - Jozef Noteboom - X - X - Dirk Stoock - Edwin Schorreel - Emiel Verhulst
Onder vlnr:
Jan Muylaert - Luc Vandendooren - Eric Van Bossuyt - X - X - Dirk De Nul - Van Schuerbeek Henri - Jozef De Smet
Geplaatst: 23 Dec 2010 09:04 pm
gustvdb schreef:Enkele correcties en aanvullingen: inderdaad 2A met Louis Paelinck als leraar.
Op de bovenste rij, tussen Eddy Robbrecht en Patrick Van der Speeten staat Luc De Bruecker.
Middenste rij : van links naar rechts = Dirk De Schaepdrijver - Patrick Guns - Steven Van de Noortgate - Jozef (Jos) Noteboom - Georges Steleman - Hubert Blondeel - Dirk Stook - Edwin Schorreel Emiel Verhulst
Onderste rij = tussen Eric Van Bossuyt en Dirk De Nul zit links Bruno Roggeman en rechts Marc Keymeulen.
Geplaatst: 23 Dec 2010 10:54 pm
Jerommeke schreef:Dank zij de aanvullingen en correcties van Kozzen66 en gustvdb heb ik mijn vroegere klasgenoten kunnen identificeren.
Boven vlnr:
Guido Van Neck - André Catteeuw - Dirk Daelman - Jan Louies – Marc Fourmois - Dirk Van Der Borght – Norbert Van Impe - Rudy Petit - Eddy Robbrecht - Luc De Bruecker - Patrick Van Der Speeten - Denis Gheys - Hedwig Coppens
Midden vlnr:
Dirk De Schaepdrijver - Patrick Guns - Steven Van De Noortgate - Jozef Noteboom - Georges Steleman - Hubert Blondeel - Dirk Stoock - Edwin Schorreel - Emiel Verhulst
Onder vlnr:
Jan Muylaert - Luc Vandendooren - Eric Van Bossuyt - Bruno Roggeman - Marc Keymeulen - Dirk De Nul - Van Schuerbeek Henri - Jozef De Smet
Bij nader inzien bevat de lijst 31 namen van leerlingen terwijl er slechts 30 op de foto staan.
Indien mijn geheugen me niet in de steek laat denk ik dat Erwin Van Schaemelhout er niet bij hoort.
In ieder geval bedankt voor de aanvullingen en correcties.
Terug naar “Scholen en onderwijzers”