Louis Paul boon voor jongeren (hoera)

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Louis Paul boon voor jongeren (hoera)

Berichtdoor Alostum » 25 Mei 2014, 11:19

Geplaatst: 21 Jun 2011 06:37 pm
david schreef:Ik denk dat ik met mijn 37 & 3/4 een beetje uit de boot val, maar voor wie een zoon of dochter heeft en die ziet het zitten:
Wie leest Boon?Op woensdagnamiddag 28 september 2011 komen 12 jongeren samen om een roman van Louis Paul Boon onder de loep te nemen en er goed hun gedacht over te zeggen. 12 gemotiveerde leerlingen die volgend jaar in hun zesde jaar zitten van een Aalsterse onderwijsinstelling ASO, TSO of KSO kunnen deelnemen aan dit project. De stad zoekt mondige jongelui die er niet mee inzitten deze zomer, los van school, een roman van Boon te lezen. Gewoon lezen volstaat - om daarna hun eigen mening in de groep te gooien. In ruil daarvoor worden zij van 15 maart tot en met eind september 2012 benoemd tot Boon-ambassadeur en worden zij persoonlijk uitgenodigd op de diverse activiteiten in kader van het Boonjaar 2012. Dat start officieel op 15 maart, de 100 ste verjaardag van de geboorte van de schrijver. De stad wil met het Boonjaar nationale en internationale weerklank krijgen. Wie geinteresseerd is kan contact opnemen met Mieke Penninck: mieke.penninck@aalst.be
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Terug naar “Kunstenaars - kunst”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

Advertentie