Patricia Stepman

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Patricia Stepman

Berichtdoor Alostum » 24 Mei 2014, 18:22

Geplaatst: 18 Mrt 2014 08:36 pm
stephane schreef:bron: facebook - Vierdewereldgroep Aalst


Dag allemaal,

Een bericht met slecht nieuws.

Patricia Stepman is vorige week overleden, woensdag 12 maart 2014. Vrij onverwacht en opeens heel snel.

Patricia was een van de stichters van onze vereniging.

20 jaar lang heeft ze met hart en ziel gestreden tegen armoede en uitsluiting, overtuigd dat élke mens recht heeft op een menswaardig bestaan.

Lokaal en bovenlokaal was ze gekend om haar strijdkracht en onophoudelijke inzet. Zij heeft onze vereniging mee gemaakt tot wat ze geworden is. Patricia was een stille kracht, altijd aanwezig, die op het juiste moment zei wat er moest gezegd worden. Nagels met koppen.

Zij was een sterke, warme vrouw. Ze laat een leegte achter. Patricia was een van ons en ze zal altijd een bijzondere plek in ons hart behouden. Én we zullen haar strijd samen verder zetten, meer dan ooit!

Wij nemen afscheid van Patricia op dinsdag 18 maart om
13u30 in Lochristi (Smalle Heerweg 60).

Daarna is iedereen welkom in de Vierdewereldgroep Mensen
voor Mensen, St-Annalaan 41/bus 2 te Aalst, waar we bij een
tas koffie nog even samen willen zijn.

Vanuit de vereniging wensen wij de familie, vrienden en kennissen van Patricia heel veel sterkte met dit verlies.

stephane
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Patricia Stepman

Berichtdoor Alostum » 24 Mei 2014, 18:23

Geplaatst: 27 Mrt 2014 09:09 am
POL schreef:
POL schreef:Ik heb Patricia heel lang geleden goed gekend, het moet eind '88, begin 1989 geweest zijn...
...Mijn beste vriendin toen!
Patricia was een mens met een gouden hart.
Ook iemand die heel gevoelig en kwetsbaar was... Ik herinner me haar als iemand met geen makkelijk leven.
Ik leef mee met haar familie en vrienden en hoop dat ze nu eindelijk eens rust mag hebben!
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Patricia Stepman

Berichtdoor Alostum » 24 Mei 2014, 18:27

Geplaatst: 02 Apr 2014 08:41 am
willy kiekens schreef:op de Hopmarkt?????
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Het alledaagse leven - het volksleven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Advertentie