stationsplein

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

stationsplein

Berichtdoor Alostum » 22 Mei 2014, 21:06

Geplaatst: 21 Okt 2011 05:12 pm
willy kiekens schreef:Als gewezen Aalstenaar krijg ik in Haaltert geen Denderend Aalst krantje; waarin de Aalsterse bevolking gewaarschuwd werd voor de veranderde verkeerssituatie op het stationsplein, resutaat: een mooie brief van de politie met een betalingsformulier voor mijn overtreding: 150,00 euro. Overtreding 3de graad; ik heb dus een verkeersbord genegeerd, in mijn geval NIET GEZIEN..............

Men mag dus niet meer het plein rondrijden; komende uit Claserstraat of Vooruitgangstr. is men verplicht de stationstraat in te rijden, waar geen plaats is om te parkeren en daar ik met twee zwaargeladen toeristen op gang was dacht ik heel even aan het station te stoppen gelijk ik (en vele anderen) vroeger altijd gedaan heb.
Ik zit nu wel met een wrang smaakje
Dit is misschien nog geen historiek; maar het zal het bij mij zeker worden als ik vertel hoe ik ooit twee toeristen naar het station bracht tijdens de reeds jaren aanslepende veranderingswerken in Aalst.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: stationsplein

Berichtdoor Alostum » 22 Mei 2014, 21:07

Geplaatst: 22 Okt 2011 05:11 pm
Ajoointje schreef:een mailtje of een briefje schrijven naar de stadsdient promotie
kijk ook eens op de website van de stad dan krijg je een zogezegd elektronisch krantje!
proberen maar......
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Burgerwacht, Rijkswacht, Politie en Brandweer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Advertentie