De schonen Bottin

Moderators: Alostum, janlouies, david

Alostum
Site Admin

Re: raoul eelbode

Berichtdoor Alostum » 21 Mei 2014, 12:41

Geplaatst: 12 Mrt 2013 12:05 am
nachtwacht schreef:
willy kiekens schreef:ge ziet op de foto dat hij in zijn ellement is: omringt door jonge gasten.

ik was een jaar of 8 en hij kon je zo vertederend aankijken dat je gewoon wegsmolt, wist ik toen veel, maar ja, dat waren andere tijden toen hé ...
Zijn naam kende ik nog maar kon er geen gezicht meer op plakken, maar bij het zien van deze foto komen veel herinneringen plots terug. Ik denk dat hij in een grote slee door Aalst reed en genoot van elke blik die de mensen hem gunden. Dat is althans één van die herinneringen.

Alostum
Site Admin

Raoul

Berichtdoor Alostum » 21 Mei 2014, 12:42

Geplaatst: 12 Mrt 2013 09:32 am
willy kiekens schreef:nee, nachtwacht hij reed rond in een vanille geel sportwagentje décapotable van het merk Austin Healy sprite, een 1300-1500 cc tweezitterken. Hij was heel waarschijnlijk de eerste zonnebanker van Aalst alhoewel ik niet weet waar er dan al een zonnebank was in Aalst.Met zijn ravenzwart krulhaar en zijn bruin vel zag hij er eerder uit als een Italian Lover, maar dan enen voor de mannen. Ik heb nooit iemand geweten die boos was op hem, alhoewel dat iedereen zijn aard kende, maar ja van veel priesters wist men het ook en men was er ook niet boos op.

Alostum
Site Admin

Raoul

Berichtdoor Alostum » 21 Mei 2014, 12:44

Geplaatst: 12 Mrt 2013 09:37 am
nachtwacht schreef:
willy kiekens schreef:nee, nachtwacht hij reed rond in een vanille geel sportwagentje décapotable van het merk Austin Healy sprite, een 1300-1500 cc tweezitterken. Hij was heel waarschijnlijk de eerste zonnebanker van Aalst alhoewel ik niet weet waar er dan al een zonnebank was in Aalst.Met zijn ravenzwart krulhaar en zijn bruin vel zag hij er eerder uit als een Italian Lover, maar dan enen voor de mannen. Ik heb nooit iemand geweten die boos was op hem, alhoewel dat iedereen zijn aard kende, maar ja van veel priesters wist men het ook en men was er ook niet boos op.

zo zie je maar, in de ogen van een 8-jarige wordt dat mini-autootje plots een amerikaanse slee hé :lol:

stephane

Re: De schonen Bottin

Berichtdoor stephane » 06 Mar 2018, 15:52

(gedeeltelijke) afbraak van de Schone Bottin

de werken zijn gestart op maandag 5 maart 2018
de winkel en gevel blijft behouden, op de verdiepen komen er een 3-tal appartementen

de oorspronkelijke winkelpui met gebogen ramen zal vermoedelijk verdwijnen.

een gedeelte van de oude Hongkong store reclame kwam tevoorschijn

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

stephane
Stephane - stephanedp@hotmail.com - Aalst

Terug naar “Handel (groot en klein)”