Yves Janssens alias Den Onderkroiper

Actieve leden kunnen zich hier voorstellen, zo leren we elkaar toch wat beter kennen.

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Yves Janssens alias Den Onderkroiper

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:22

Geplaatst: 12 Jun 2011 04:20 pm
Yves Janssens schreef:Mag ik me voorstellen als Yves Janssens welbekend als Den Onderkroiper op en rond het voetbalveld van Eendracht Aalst.

Ik ben bijna 35jaar supporter van Den Iendracht.

Op verzoek van de mascotte Zwawi kwam ik een 3 jaar geleden van hem een wat foto's nemen op het plein. Het is bij die foto's niet gebleven en sindsdien probeer ik bij iedere wedstrijd foto's te nemen van zowel supporters als spelers.
Dit zijn zeer bezochte foto's op de fotowebsite www.iendracht.be

Twee jaar geleden hielp ik Expo90 organiseren ter gelegenheid van 90 jaar stamnummer 90.

Ik ben opzoek naar alles wat te maken heeft met Eendracht Aalst.
Op de eerste plaats verzamel ik toegangtickets van zowel de thuis- & de uitwedstrijden. Ook zoek ik elke verschillende tribune omdat er soms verschillende kleuren gebruikt werd.
Ook abonnementen en kalenders zoek ik.

Voor Expo100 in juni 2019 zoek ik oude foto's en krantenknipsels van Den Iendracht, ook oude sjaals, mutsen en truitjes om de tentoonstelling wat kleur te geven maar meestal is dat wit & zwart :D

Ook zoek ik nog foto's van de wedstrijden tegen Levski Sofia en AS Roma
omdat deze 4 Europese wedstrijden het hoogtepunt was van het bestaan en op de Expo100 dit extra in de verf zal gezet worden.

Indien iemand kan helpen kan je mij steeds mailen naar yves.janssens3@telenet.be of naar expo100@iendracht.be
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Yves Janssens alias Den Onderkroiper

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:22

Geplaatst: 12 Jun 2011 06:30 pm
Alostum schreef:Welkom op het forum, welicht zijn er hier wel enkele users die je verder kunnen helpen met je zoektocht.

mvg. Alostum :wink:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Voorsteltopic - stel jezelf voor aan het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

Advertentie