Zjangsken

Actieve leden kunnen zich hier voorstellen, zo leren we elkaar toch wat beter kennen.

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Zjangsken

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:19

Geplaatst: 11 Sep 2011 09:51 pm
zjangsken schreef:Hoi ben Jan en alles wat er over Aalst en omstreken wordt geschreven volg ik op de voet.
Ben blij dat ik deze website gevonden heb en er misschien ook een steentje kan toe bijdragen.
Mijn eerste posten staan in het topic van red star-volharden bij sport.
Mijn moeder is een echte Oilsjtenes en weet nog veel en van alles en nog wat, zeker over de zwemkom en de wijk St Anna.
Mijn vader is 88 en moeder 80 maar hun geheugen is nog zeer goed.

tot schrijfs, Jan
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Zjangsken

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:20

Geplaatst: 11 Sep 2011 10:26 pm
esja schreef:Welkom Jan

Ik ben ook van St. Anna en kijk uit naar de herinneringen van je ouders.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Zjangsken

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:20

Geplaatst: 12 Sep 2011 04:56 pm
BertPauwels schreef:hallo zjangsken



sitj-anna das en paroche...

.... van de slechte kant van 't wooter dus...
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Zjangsken

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:20

Geplaatst: 12 Sep 2011 05:05 pm
zjangsken schreef:
BertPauwels schreef:hallo zjangsken



sitj-anna das en paroche...

.... van de slechte kant van 't wooter dus...



Helaba Bert weir emmen nog veel pintjen in de kantien van de couverture gedronken tesomen, goi bij KKK en ik bij Pertotal.
Sintj Anna es de beste paroche van aal, scouts Sint Joris, de kring, ereetj, saasers en niet vergeten Kartasj, De Sjefkes,....

Esja oeik bij sint-Joris geweest? Ikke nie mor mijn kinjeren wel.
Goi etj ons kopen nog gemokt peizek.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Zjangsken

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:20

Geplaatst: 12 Sep 2011 05:06 pm
willy kiekens schreef:st anna voor de boudewijnlaan; met den bos van het kasteel, en het boerenhof; het voetbalplein; champetter Kréong; Volharden; de st annafeesten; pastoor Bieseman;
't was er rustiger dan nu; in alle geval welkom in de club; mijn oom was staafken Schockaert van Volharden wonende in de Lindestraat naast het hof vanVan Geem.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Zjangsken

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:21

Geplaatst: 12 Sep 2011 05:44 pm
zjangsken schreef:
willy kiekens schreef:st anna voor de boudewijnlaan; met den bos van het kasteel, en het boerenhof; het voetbalplein; champetter Kréong; Volharden; de st annafeesten; pastoor Bieseman;
't was er rustiger dan nu; in alle geval welkom in de club; mijn oom was staafken Schockaert van Volharden wonende in de Lindestraat naast het hof van Van Geem.


Ja pastoor Biesemans heb ik nog geweten, de St anna feesten ook heb op de Raffelgem op school gezeten. Ben eigenlijk afkomstig van den Erpse Honegem maar die kwamen allemaal naar St Anna ook bij Aelbrecht en den bienhaver op den anderen hoek, mijn vraa heb ik oeik op st- anna gevonden de dochter van den bienhaver.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Voorsteltopic - stel jezelf voor aan het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Advertentie