voorstelling

Actieve leden kunnen zich hier voorstellen, zo leren we elkaar toch wat beter kennen.

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

voorstelling

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:14

Geplaatst: 02 Jan 2012 06:34 pm
lucvdh schreef:Ik stel mezelf even voor alhoewel ik dacht dat dit reeds lang gedaan was gezien ik "Aalst Historiek" volg sinds de beginperiode.
Mijn naam is Luc Van Der Helst en ik ben een geboren en getogen Aalstenaar.
Sinds 1980 woon ik in Erembodegem.
Ik verzamel zowat alles wat verband heeft met de geschiedenis van Aalst (uitgezonderd carnaval) en ben in het verleden actief geweest als medestichter of bestuursverantwoordelijke van o.a. Jeugdhuis Krea, Raldes (Regionale Actiegroep Leefmilieu Dender-en Schelde); WLA (Werkgroep Leefmilieu Aalst); WDE (Werkgroep Dorpsherwaardering Erembodegem) enz. In mijn jeugdjaren was ik ook een actieve carnavalist.
Sinds 1977 ben ik een free-lance persmedewerker o.a. in De Voorpost, De Nieuwe Gazet van Aalst en De Streekkrant, waarvoor ik nog regelmatig schrijf.
Op dit ogenblik ben ik ook sinds enkele jaren actief in de V.VAK (Vereniging voor Aalsters Kultuurschoon), waar er regelmatig artikels van mij verschijnen in de VVAK-Mededelingen.
In dit verband is Aalst Historiek trouwens een prachtig initiatief en een enorme bron.

Groeten

LucVDH
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: voorstelling

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:15

Geplaatst: 02 Jan 2012 09:39 pm
Alostum schreef:Hallo Luc,

Nogmaals welkom :wink:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Voorsteltopic - stel jezelf voor aan het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten

Advertentie