Hallo

Actieve leden kunnen zich hier voorstellen, zo leren we elkaar toch wat beter kennen.

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Hallo

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:03

Geplaatst: 07 Dec 2012 11:42 am
Scirocco16vGTX schreef:Hallo,

Ik ben Scirocco16vGTX (forumnaam neem ik overal dezelfde om het mijzelf gemakkelijk te houden, daarom dat deze hier wat uit de toon valt) of Chris, kben met mijn prille 30 jaren een groentje als het op geschiedenis v Aalst aankomt maar via een aantal interesses ben ik hier terechtgekomen. Ik verklaar: ik ben gek van oude gebouwen (en doe geregeld eens aan 'urban exploration' shhhh niemand vertellen), geschiedenis, nostalgia, bier en Oilsjt natuurlijk...!

Mijn grootouders hadden meubelfabriek Roma, een hele goede vriendin v mij haar familie bezat brouwerij Victoria te Erembodegem.. 2 hele leuke aanknopingspunten met 'mijn stad', vooral de oude verhalen zijn zo geweldig! Jammer dat ik beide nooit in levende lijve kunnen zien heb.. Soit.

En direct een 1e vraag: bestaat er een goed boek over de biergeschiedenis van Aalst?
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Hallo

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:03

Geplaatst: 07 Dec 2012 11:49 am
Alostum schreef:Hallo Chris, hartelijk welkom!

Onze moderator esja is bezig met een werk over de Aalsterse brouwerijen, misschien kunnen jullie elkaar helpen.

mvg. Alostum :wink:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Hallo

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 12:04

Geplaatst: 07 Dec 2012 12:14 pm
Scirocco16vGTX schreef:Hallo Alostum, dat Esja mij dan maar es contacteert!
Wie weet wil hij wat info over Victoria... :wink:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Voorsteltopic - stel jezelf voor aan het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

Advertentie