zandbergske

Actieve leden kunnen zich hier voorstellen, zo leren we elkaar toch wat beter kennen.

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

zandbergske

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 11:59

Geplaatst: 11 Jun 2013 09:09 pm
zandbergske schreef:mijn naam is mario van essche geboren in aalst en er gewoond tot in 1996,ik ben nu 42j en woon in mollem-asse.mijn moeder en zus wonen nog steeds in aalst(affligemdreef) ik ben opgegroeid in de koeistraat en de driesstraat nu borreput.ben naar school geweest in de langestraat en den arend en ook nog in het vti.ik ben nog steeds heel erg op aalst gericht en ben er bijna dagelijks,ben al 35j supporter van den iendracht en vier ieder jaar nog steeds carnaval dus voel me nog steeds op en top ajoin!!!ik ben heel erg geintresseerd in alles wat met oilsjt te maken heeft daarom heb ik me op dit forum geregistreerd.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13002
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: zandbergske

Berichtdoor Alostum » 15 Mei 2014, 11:59

Geplaatst: 25 Aug 2013 11:23 pm
abu bart schreef:welkom beste vriend,

ook van onze kant van 't water, de goeien dus, al zeggen wij dat zelf.
De Koeistraat en het Borreputje zijn mij bekend. In de Koeistraat woont nog een amateursterrenkundige met een koepel op zijn garage. Heb ik nog gekend lang geleden.
In zijn geburen moet vroeger nog een omwalde hoeve gestaan hebben, sporen ervan zijn nog te zien op oude kadasterkaarten. Er is zelfs ergens een item over op dit forum.
Je kan ons dus veel leren over dat hoekje vrij onbekend Aalst.
Meedoen is leuk, ik kan het weten, het bijt in je been en laat je niet meer los. Haal je verhalenbundel boven en vertel het ons. :idea:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Voorsteltopic - stel jezelf voor aan het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Advertentie