Jan Van Liedekerke

Actieve leden kunnen zich hier voorstellen, zo leren we elkaar toch wat beter kennen.

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Jan Van Liedekerke

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:21

Geplaatst: 19 Aug 2013 09:31 pm
jan van liedekerke schreef:beste allemaal, Ik ben Jan Van Liedekerke uit Teralfene ;-)
Ik ben reeds een tijdje bezig om muziekgroepen en artiesten uit Aalst en omgeving in kaart te brengen. Ik verzamel gegevens over groepsbezettingen, genre muziek en alles wat ik ook maar kan vinden over deze groepen en artiesten. Momenteel heb ik reeds honderden namen verzameld, oa uit het boek Aalst musicerende stad en gegevens die ik opzoek op het Aalsters digitaal stadsarchief. Het gaat wel over pop, rock, punk, new wave, kortom de populaire en modernere genres. Wie me kan helpen mag steeds kontakt opnemen. Alvast bedankt ! groeten, Jan.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Jan Van Liedekerke

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:21

Geplaatst: 20 Aug 2013 06:11 pm
El Yannicko schreef:Ik ben bevriend met enkele Aalsterse muzikanten, daartussen enkele rastalenten. Ikzelf schrijf ook al twaalf jaar teksten en speel al tien jaar gitaar. Groepen waarin ik gespeeld heb: onder andere 'Digested', 'Raised By Rage', 'Sanity's Rage' (Asse) en vele anderen waarmee ik nooit het repetitiekot heb verlaten. Intussen schrijf ik vooral singer/songwriter materiaal, alhoewel die muziek nooit verder dan mijn slaapkamer komt...
Toch al genoeg materiaal geschreven voor een tiental cd's mee te vullen.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Jan Van Liedekerke

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:21

Geplaatst: 22 Aug 2013 11:09 pm
Scirocco16vGTX schreef:Mijn broer is al jaren actief in de muziekscene v Aalst als drummer van vele kleine projecten..

Voilent mosquitos, boner, slainte mhath, one piece puzzle...
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 13016
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Jan Van Liedekerke

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:22

Geplaatst: 27 Nov 2013 01:09 pm
willy kiekens schreef:dag Jan, bent u familie van de wijnhandel in Haaltert, gesticht door Cyriel Van Liedekercke?
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Voorsteltopic - stel jezelf voor aan het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten

Advertentie