Hoe plaats ik een foto ?

Voor alle vragen, opmerkingen en suggesties

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Hoe plaats ik een foto ?

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:17

Geplaatst: 28 Jun 2010 07:52 am
Alostum schreef:Hoe plaats ik een foto ?

Maak eerst een account aan bij http://photobucket.com/ dit is gratis.
Maak hier je album(s) aan waar je uw foto(s) wil plaatsen. Je kan zoveel albums en sub-albums maken als je wil.
Open je album en upload je foto(s) er naar toe. Geef je foto(s) een naam (titel) en save.
Nu zie je onder je foto(s) 4 codes staan, de onderste IMG code gebruiken we om de foto(s) te plaatsen, we kopiëren ze en plakken ze in ons topic.
Nog eens naar het voorbeeld kijken en dan pas verzenden.

Mvg. Alostum :wink:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Hoe plaats ik een foto ?

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:17

Geplaatst: 06 Okt 2010 07:32 pm
kcardon schreef:Bedankt voor de tip. Probleem is echter dat ik die foto's enkel heb in word-bestanden of in Adobe Reader. En dat lukt niet blijkbaar.
groeten
Koen
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Hoe plaats ik een foto ?

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:17

Geplaatst: 07 Okt 2010 04:12 pm
Ajoointje schreef:probeer eerst uw foto's op te slaan in 'mijn afbeeldingen'. van daar uit zou het moeten lukken. Rechtstreeks van uw PC is foto's plaatsen in het forum niet mogelijk.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: Hoe plaats ik een foto ?

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:17

Geplaatst: 29 Nov 2010 04:43 pm
Alostum schreef:Voor wie nog wat problemen heeft met het plaatsen van foto's, hierbij een link naar een duidelijke handleiding http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... bucket.pdf
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Hoe plaats ik een foto zonder extern programma?

Berichtdoor Alostum » 10 Nov 2020, 21:03

Hoe ga je te werk?
Onderaan het schrijfgedeelte, bij het beantwoorden van een bericht of het opstarten van een topic zie je een tabblad "Bijlage toevoegen", klik hier op.
Klik vervolgens op "Bestand toevoegen"
De afbeelding wordt opgeladen naar de server van het Forum.
De afbeelding is niet te zien in het tekstvak! Je zal het resultaat pas zien als je op de knop "Voorbeeld" drukt.
Wanner je meerdere afbeeldingen in je bericht wil plaatsen begin je opnieuw van vooraf aan.
Hou er rekening mee dat de eerst opgeladen afbeelding steeds onderaan staat.

Met dank aan Paddy van "Hét ABL-History-Forum"
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Jerommeke
Berichten: 10951
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 21:14
Locatie: Aalst

Re: Hoe plaats ik een foto ?

Berichtdoor Jerommeke » 11 Nov 2020, 14:15

Vandaag uitgeprobeerd.
Simpel maar efficiënt, werkt perfect.
Is een hele verbetering.

Eén klein nadeel, men moet ingelogd zijn en het onderwerp zelf aanklikken om de foto's te kunnen bekijken, de foto's worden dus niet getoond in het overzicht.
Elk tijdperk heeft duizenden helden die in geen enkel geschiedenisboek vermeld worden. Otto Weiss

Gebruikersavatar
Jerommeke
Berichten: 10951
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 21:14
Locatie: Aalst

Re: Hoe plaats ik een foto ?

Berichtdoor Jerommeke » 15 Nov 2020, 12:21

De foto's worden nu op de server van het Forum bewaard, men heeft dus geen externe server meer nodig.
De afbeeldingen zijn alleen zichtbaar voor geregistreerde en aangemelde gebruikers.

Wanneer men meerdere foto's tegelijkertijd plaatst kan de volgorde gewijzigd worden door de functie "Plaats inline" te gebruiken.
De bestandsgrootte is echter beperkt tot ongeveer 250 Kb per afbeelding.
Elk tijdperk heeft duizenden helden die in geen enkel geschiedenisboek vermeld worden. Otto Weiss


Terug naar “Algemene feedback”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Advertentie