foto's verdwenen

Voor alle vragen, opmerkingen en suggesties

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:13

Geplaatst: 04 Feb 2011 05:27 pm
Ajoointje schreef:de laatste tijd ondervind ik dat er foto's geplaatst worden maar in een kadertje staat volgende tekst:

photobucket
this image or video has been moved or deleted.

in plaats van waar de foto normaal zou staan.
zijn die foto werkelijk verwijderd of ligt dit aan mijn pc? Ik vind dit toch eigenaardig!!
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:13

Geplaatst: 04 Feb 2011 09:27 pm
esja schreef:Ajoontje,

dat ligt niet aan uw PC, ik had het ook opgemerkt op een onlangs gepostte topic maar had dan geen tijd om er op te replikeren en weet nu niet meer waar of van wie dat was.
Kan je me laten weten welke post het was dan kan even informeren.

Wat het hoogst waarschijnlijk kan zijn is ofwel dat men gedacht heeft, het is nu toch op het forum, nu kan ik de foto op photobucket deleten, wat niet waar is en zo een resultaat geeft, ofwel, wat ik ook bijna voor had, dat men na een tijdje de photobucket wil opkuisen en bijeenhorende foto's bij elkaar plaatst in een andere directory en dan is de link ook verbroken natuurlijk.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:14

Geplaatst: 04 Feb 2011 11:16 pm
Jerommeke schreef:Dit probleem is mij onlangs ook opgevallen.
Er zijn o.a. een heleboel foto's verdwenen van Alostum uit de topic Aalst, een belegerde stad.
Ook bij sommige andere personen zijn hier en daar foto's verdwenen.

Eens de foto geplaatst is op b.v.b. Photobucket en de link gelegd is naar het forum mag er geen enkele wijziging meer gebeuren of de link wordt verbroken en de foto's zijn verdwenen.
Ik ben dit ook tegengekomen maar kon nog net op tijd mijn fout verbeteren.

Dit kan achteraf echter niet meer hersteld worden omdat we geen wijzigingen kunnen aanbrengen aan reeds geplaatste berichten.

Ik weet niet of het mogelijk is maar een oplossing zou zijn dat iedere persoon die berichten plaatst de mogelijkheid zou hebben om zijn eigen berichten achteraf nog te kunnen wijzigen.
Dit zou ook de mogelijkheid bieden om eventuele andere fouten te kunnen verbeteren.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:14

Geplaatst: 04 Feb 2011 11:26 pm
esja schreef:Dit is dan specifiek naar Alostum, ik kan enkel mijn hulp aanbieden, indien er fouten moeten verbetert worden kan ik altijd helpen. (heb dat in het verleden al gedaan met en zonder de eigenaar te verwittigen - hing er van af hoe ingrijpend ik moest veranderen)
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:14

Geplaatst: 05 Feb 2011 11:20 am
Alostum schreef:Wat betreft de foto's in het topic Aalst, een belegerde stad, is het zo dat ik er een aantal van verwijderd heb, foto's die tegelijkertijd ook op een ander forum (een open forum) stonden en die we gaan gebruiken in onze geplande publicatie rond Aalst 1914-1918, vandaar dat deze foto's momenteel niet meer zichtbaar zijn. Enkele van deze foto's waren nog nooit eerder gepubliceerd geweest. Na publicatie plaats ik deze en nog veel meer terug, beloofd.

Nu hoe kunnen we tot een oplossing komen ingeval dat er wijzigingen moeten gedaan worden in geplaatste teksten, ik zou voorstellen de verbeterde tekst door te spelen aan esja of aan mij, en dan brengen wij de wijziging aan. Aan iedere user een toestemming geven om wijzigingen aan te brengen, zou echt niet kunnen, het is zo dat je met een permissie tot wijzigen niet enkel de eigen topics maar ook die van anderen kunt wijzigen !

Ik hoop hiermee op het nodige begrip te kunnen rekenen.

mvg Alostum :wink:
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:15

Geplaatst: 05 Feb 2011 04:00 pm
Ajoointje schreef:allee vooruit met de kar probleem krijgt een oplossing! Een chanse dat het mijne pc niet is!
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:15

Geplaatst: 05 Feb 2011 04:41 pm
Jerommeke schreef:Dan moet ik je spijtig genoeg tegenspreken want in het begin van de start van dit forum bestond de mogelijkheid tot wijzigen wel degelijk.

Onderstaand bericht staat letterlijk onder de rubriek FAQ.

Hoe kan ik een bericht bewerken of wissen?
Tenzij je een beheerder of moderator bent kan je enkel je eigen berichten bewerken of wissen. Je kan een bericht bewerken (soms maar een beperkte tijd na het aanmaken) door te klikken op de Wijzig-knop van het te wijzigen bericht. Indien iemand reeds geantwoord heeft op je bericht vind je een kleine tekst onderaan het bericht, deze geeft het aantal keer dat je je bericht bewerkt hebt aan. Dit komt enkel te voorschijn indien iemand heeft geantwoord, het komt ook niet tevoorschijn als moderators of beheerders het bericht bewerkt hebben (zij zouden een bericht moeten achterlaten dat vertelt wat ze hebben aangepast en waarom). Let op: Normale gebruikers kunnen geen berichten wissen zodra erop geantwoord is.

Ik wil wel duidelijk maken dat ik geen enkel probleem heb met uw voorstel want het is uiteraard niet de bedoeling om te gaan wijzigen in andermans berichten.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:15

Geplaatst: 05 Feb 2011 06:58 pm
Alostum schreef:Inderdaad, dit heb ik dan verkeerd gelezen, sorry, het zijn dus enkel de beheerder en de moderators die kunnen wijzigen in alle berichten en de gebruikers dus enkel in hun eigen berichten.

Nu is de vraag, geven we deze permissie aan alle leden ?

Wat denken jullie ervan ?

mvg. Alostum
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:16

Geplaatst: 06 Feb 2011 04:43 pm
Ajoointje schreef:In zijn eigen berichten iets kunnen wijzigen, nadat men het verzonden heeft is misschien en soms belangrijk, kwestie van een mogelijke fout te herstellen. De rest moeten de moderators maar oplossen geen probleem
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: foto's verdwenen

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:16

Geplaatst: 07 Feb 2011 11:00 am
wdewitte schreef:Volledig eens met Ajointje

Willy
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Algemene feedback”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Advertentie