Handleiding voor beginners

Voor alle vragen, opmerkingen en suggesties

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Handleiding voor beginners

Berichtdoor Alostum » 01 Jun 2018, 16:10

Ons lid Frans Kieckens maakte voor de gebruikers van dit Forum een overzichtelijke en zeer handige lijst van de verschillende functies en mogelijkheden van dit Forum. Een dikke merci !!!

Frans Kieckens - 01/06/2018. Om de gebruiksmogelijkheden van het FAH wat beter te snappen, heb ik me de jongste weken wat verdiept in de beschikbare knoppen en functies. Af en toe heb ik inderdaad uitleg kunnen vinden op de PhpBB-website. Omdat ik toch aan het studeren was, heb ik mijn notities dan maar in een proper jasje gestoken. Dat plannetje is wat uit de hand gelopen maar nu ben ik toch content over de gedane moeite (zie PDF-document in bijlage). Je mag mijn “handleiding voor beginners” gerust doorsturen aan anderen, mocht iemand daar ooit om vragen. Misschien hebben ze er iets aan...


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

david
Berichten: 239
Lid geworden op: 17 Mei 2014, 18:40
Locatie: aalst

Re: Handleiding voor beginners

Berichtdoor david » 01 Jun 2018, 18:49

Knap gedaan Frans.
Als het verleden al kan worden verwerkt, dan is het door opnieuw te vertellen wat er is gebeurd (Hannah Arendt)

willykiekens
Berichten: 991
Lid geworden op: 21 Mei 2014, 09:46

Re: Handleiding voor beginners

Berichtdoor willykiekens » 02 Jun 2018, 08:34

knap, een goede handleiding bij oplossen van vragen.


Terug naar “Algemene feedback”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Advertentie