plaatsen van een PDF-bestand

Voor alle vragen, opmerkingen en suggesties

Moderators: Alostum, david, janlouies

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

plaatsen van een PDF-bestand

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:01

Geplaatst: 29 Aug 2013 11:13 am
abu bart schreef:Kan ik op een of andere manier een Pdf-bestand plaatsen op het forum via een bericht? Of hoe moet ik het anders doen?

Enig idee?

Bedankt op voorhand voor de hulp
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: plaatsen van een PDF-bestand

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:01

Geplaatst: 29 Aug 2013 01:05 pm
Alostum schreef:Dit heb ik gevonden op het ABL-Forum http://www.ablhistoryforum.be/viewtopic.php?f=10&t=108

Het plaatsen van een PDF-file op het forum:

ga vooreerst naar volgende site: http://www.mediafire.com/

rechtsboven zie je "sign up" in 't lichtgroen, je volgt de instructies (naam, inlognaam, paswoord etc .....)
eens je account aangemaakt ga je naar upload to this folder (ook een lichtgroen knop), dan verschijnt en nieuw venster.
Met "upload your files" (lichtgeel) selecteer je de gewenste pdf op de harde schijf van je pc, je klikt op "start oploading (lichtgroen) en het procédé begint.

Eens alles op mediafire staat kan je rechts van je pdf "share" aanklikken. Hieronder vind je de verschillende opties. Je kiest wat je nodig hebt en kopieert enplakt de benodigde link in je tekst op je topic.
De leden kunnen die link aanklikken om het dokument te downloaden.

Let wel, het dokument blijft slechts 30 dagen beschikbaar tenware je regelmatig terugkeert naar je mediafire account en je aldus automatisch die termijn verlengt.


Zelf heb ik dit nog niet geprobeerd.
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)

Gebruikersavatar
Alostum
Site Admin
Berichten: 12976
Lid geworden op: 14 Mei 2014, 15:27
Locatie: Aalst

Re: plaatsen van een PDF-bestand

Berichtdoor Alostum » 14 Mei 2014, 21:01

Geplaatst: 29 Aug 2013 04:49 pm
abu bart schreef:ok, dank u,

ik laat iets weten als het niet werkt zodat u op de hoogte bent.
In het tegenoverstelde geval zal U mijn documentje kunnen terugvinden onder het topic over de Siesegem en Hoezebeek.

Groetjes,
De wereld gaat door, de tijd gaat voorbij, mensen gaan weg en soms keren ze niet meer terug en blijven alleen nog foto's achter. Robert Frank (1924-2019)


Terug naar “Algemene feedback”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Advertentie